Jak się rejestrować

Metody rejestracji

Do dyspozycji Pacjentów oddajemy kilka metod rejestracji:

  1. TELEFONICZNA: zadzwoń do nas w godzinach pracy Centrum Medycznego PRZYJAŹNI, a my pomożemy wybrać odpowiedniego lekarza, konsultację, badanie lub zabieg oraz określimy dogodny dla Ciebie termin wizyty. Rejestracja telefoniczna jest dostępna pod numerami telefonów 71 300 12 72 oraz 71 300 12 73.
  2. ONLINE: skorzystaj z możliwości samodzielnego umówienia wizyty – krótka instrukcja obsługi rejestracji online znajduje się poniżej. Rejestracja online działa całodobowo i możesz z niej skorzystać w dowolnym dniu i o dowolnej godzinie. Jeśli podczas rejestracji online okaże się, że terminy wizyt nie są dostępne lub żaden z nich nie jest dla Ciebie odpowiedni, wówczas skorzystaj z rejestracji TELEFONICZNEJ, CZATU lub FORMULARZA.
  3. CZAT: skorzystaj z tekstowego czatu, który znajduje się w lewym dolnym rogu na każdej stronie w naszej witrynie. W ten sposób, kiedy jesteśmy online, można uzgodnić termin wizyty. Oczywiście wszystkie prowadzone na czacie rozmowy są prywatne i nikt inny nie ma dostępu do ich treści.  Czat jest włączony od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-18:30 oraz w soboty w godzinach 8:30-11:45. W innych dniach i godzinach, kiedy jesteśmy offline, czat działa jak formularz, przez który również można wysłać zapytanie, wtedy odpiszemy lub oddzwonimy do Ciebie, aby uzgodnić konkretny termin wizyty.
  4. FORMULARZ: skorzystaj z formularza, który znajduje się na stronie Rejestracja. Koniecznie podaj swoje dane, wybierz gabinet i proponowaną datę wizyty oraz w treści wiadomości napisz dodatkowe szczegóły (wybór lekarza, alternatywne terminy, itp.). Odpiszemy lub oddzwonimy do Ciebie, aby uzgodnić konkretny termin wizyty.
  5. Inne metody rejestracji i kontaktu: możesz skorzystać z formularza na stronie Kontakt albo napisać do nas maila na adres rejestracja@przyjazni.com.pl lub kontakt@przyjazni.com.pl. Oczywiście możesz także odwiedzić nas osobiście i umówić wizytę, szczególnie jeśli mieszkasz w okolicy.

Jaką metodę rejestracji najlepiej wybrać: każdy indywidualnie wybiera tę metodę rejestracji jaką uważa za najwygodniejszą. W godzinach pracy Centrum Medycznego PRZYJAŹNI zapewne najłatwiej i najszybciej będzie skorzystać z rejestracji TELEFONICZNEJ lub CZATU (w trybie online). Dogodny termin wizyty uda się wtedy od ręki uzgodnić podczas rozmowy. Poza godzinami pracy Centrum Medycznego PRZYJAŹNI najlepiej skorzystać z rejestracji ONLINE. W tym czasie można również skorzystać z FORMULARZA lub CZATU (w trybie offline działa jako formularz).

Zasady rejestracji

Przy rejestracji wizyt zawsze stosujemy poniższe zasady:

  1. Zawsze potwierdzamy terminy wizyt telefonicznie: aby uniknąć jakichkolwiek wątpliwości co do terminu wizyty, w przypadku każdej formy rejestracji, zawsze dzwonimy do Pacjentów, aby potwierdzić termin wizyty.
  2. Indywidualne terminy wizyt: dość często zdarza się, że dostosowujemy terminy wizyt indywidualnie do czasowych możliwości Pacjentów, co wymaga naszego dodatkowego kontaktu z lekarzem, dlatego taki termin można ustalić korzystając wyłącznie z rejestracji TELEFONICZNEJ, CZATU lub ewentualnie FORMULARZA.
  3. Szanujemy wzajemnie swój czas: jeśli z naszej winy wizyta nie będzie mogła dojść do skutku (np. niespodziewana niedostępność lekarza) poinformujemy o tym jak najszybciej. Jeśli jako Pacjent nie będziesz mógł pojawić się z jakiś powodów na wizycie lub istotnie się spóźnisz, to również prosimy, abyś nas o tym jak najwcześniej poinformował.

Korzystanie z rejestracji online

Jak korzystać z rejestracji ONLINE:

  1. Przejdź przez wszystkie kroki (max. 5) wyboru wizyty, aż do podania Twoich danych i przesłania informacji.
  2. Jeśli chcesz zmienić wybór w jakimś z wcześniejszych kroków skorzystaj z „Wstecz” znajdującego się na samym dole lub kliknij w kartę wcześniejszego kroku. Nie wybieraj „Wstecz” ikoną/przyciskiem w samej przeglądarce internetowej, gdyż przerwie to proces rejestracji.
  3. Po zakończeniu procesu rejestracji otrzymasz od nas maila z pełną informacją o zaplanowanej wizycie.
  4. Przed wizytą zadzwonimy do Ciebie, w godzinach pracy Centrum Medycznego PRZYJAŹNI, aby potwierdzić termin wizyty. Dzwonimy zwykle z numeru telefonu: 71 737 17 66.
  5. Jeśli termin wizyty ulegnie zmianie, otrzymasz od nas dodatkowego maila z pełną informacją o nowym terminie.
  6. Około 12 godzin przed wizytą otrzymasz od nas maila z przypomnieniem o jej terminie.
  7. Jeśli nie widzisz maili od nas w swojej skrzynce pocztowej, to sprawdź także folder przeznaczony na spam.
  8. W każdym mailu umieszczone są linki pozwalające Pacjentowi zobaczyć listę własnych umówionych wizyt.
  9. Pacjent może również dzięki temu samodzielnie odwołać umówioną wizytę do 24 godzin przed jej terminem.
  10. Wkrótce będziemy także przesyłać wiadomości SMS potwierdzające i przypominające o wizycie.
  11. Wizytę można umówić ONLINE na termin wypadający nie wcześniej niż za 24 godziny i nie później niż za 30 dni. Jeśli chcesz umówić się np. jeszcze w dniu dzisiejszym, to najlepiej skorzystać z rejestracji TELEFONICZNEJ lub CZATU.
  12. Pamiętaj, że umawiamy także całkowicie indywidualne terminy wizyt. Jeśli terminy wizyt nie są dostępne lub żaden z nich nie jest dla Ciebie odpowiedni, wówczas skorzystaj z rejestracji TELEFONICZNEJ, CZATU lub ewentualnie FORMULARZA.

Umów wizytę

Zadzwoń i umów wizytę:
tel: 71 300 12 72
tel: 71 300 12 73

Rejestracja

Polub nas

[custom-facebook-feed]
Call Now Button