Jak się rejestrować | Centrum Medyczne PRZYJAŹNI

Jak się rejestrować

Metody rejestracji

Do dyspozycji Pacjentów oddajemy kilka metod rejestracji:

  1. TELEFONICZNA: zadzwoń do nas w godzinach pracy Centrum Medycznego PRZYJAŹNI, a my pomożemy wybrać odpowiedniego lekarza, konsultację, badanie lub zabieg oraz określimy dogodny dla Ciebie termin wizyty. Rejestracja telefoniczna jest dostępna pod numerami telefonów 71 300 12 72 oraz 71 300 12 73.
  2. ONLINE: skorzystaj z możliwości samodzielnego umówienia wizyty – krótka instrukcja obsługi rejestracji online znajduje się poniżej. Rejestracja online działa całodobowo i możesz z niej skorzystać w dowolnym dniu i o dowolnej godzinie. Jeśli podczas rejestracji online okaże się, że terminy wizyt nie są dostępne lub żaden z nich nie jest dla Ciebie odpowiedni, wówczas skorzystaj z rejestracji TELEFONICZNEJ, CZATU lub FORMULARZA.
  3. CZAT: skorzystaj z tekstowego czatu, który znajduje się w lewym dolnym rogu na każdej stronie w naszej witrynie. W ten sposób, kiedy jesteśmy online, można uzgodnić termin wizyty. Oczywiście wszystkie prowadzone na czacie rozmowy są prywatne i nikt inny nie ma dostępu do ich treści.  Czat jest włączony od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-18:30 oraz w soboty w godzinach 8:30-11:45. W innych dniach i godzinach, kiedy jesteśmy offline, czat działa jak formularz, przez który również można wysłać zapytanie, wtedy odpiszemy lub oddzwonimy do Ciebie, aby uzgodnić konkretny termin wizyty.
  4. FORMULARZ: skorzystaj z formularza, który znajduje się na stronie Rejestracja. Koniecznie podaj swoje dane, wybierz gabinet i proponowaną datę wizyty oraz w treści wiadomości napisz dodatkowe szczegóły (wybór lekarza, alternatywne terminy, itp.). Odpiszemy lub oddzwonimy do Ciebie, aby uzgodnić konkretny termin wizyty.
  5. Inne metody rejestracji i kontaktu: możesz skorzystać z formularza na stronie Kontakt albo napisać do nas maila na adres rejestracja@przyjazni.com.pl lub kontakt@przyjazni.com.pl. Oczywiście możesz także odwiedzić nas osobiście i umówić wizytę, szczególnie jeśli mieszkasz w okolicy.

Jaką metodę rejestracji najlepiej wybrać: każdy indywidualnie wybiera tę metodę rejestracji jaką uważa za najwygodniejszą. W godzinach pracy Centrum Medycznego PRZYJAŹNI zapewne najłatwiej i najszybciej będzie skorzystać z rejestracji TELEFONICZNEJ lub CZATU (w trybie online). Dogodny termin wizyty uda się wtedy od ręki uzgodnić podczas rozmowy. Poza godzinami pracy Centrum Medycznego PRZYJAŹNI najlepiej skorzystać z rejestracji ONLINE. W tym czasie można również skorzystać z FORMULARZA lub CZATU (w trybie offline działa jako formularz).

Zasady rejestracji

Przy rejestracji wizyt zawsze stosujemy poniższe zasady:

  1. Zawsze potwierdzamy terminy wizyt telefonicznie: aby uniknąć jakichkolwiek wątpliwości co do terminu wizyty, w przypadku każdej formy rejestracji, zawsze dzwonimy do Pacjentów, aby potwierdzić termin wizyty.
  2. Indywidualne terminy wizyt: dość często zdarza się, że dostosowujemy terminy wizyt indywidualnie do czasowych możliwości Pacjentów, co wymaga naszego dodatkowego kontaktu z lekarzem, dlatego taki termin można ustalić korzystając wyłącznie z rejestracji TELEFONICZNEJ, CZATU lub ewentualnie FORMULARZA.
  3. Szanujemy wzajemnie swój czas: jeśli z naszej winy wizyta nie będzie mogła dojść do skutku (np. niespodziewana niedostępność lekarza) poinformujemy o tym jak najszybciej. Jeśli jako Pacjent nie będziesz mógł pojawić się z jakiś powodów na wizycie lub istotnie się spóźnisz, to również prosimy, abyś nas o tym jak najwcześniej poinformował.

Korzystanie z rejestracji online

Jak korzystać z rejestracji ONLINE:

  1. Przejdź przez wszystkie kroki (max. 5) wyboru wizyty, aż do podania Twoich danych i przesłania informacji.
  2. Jeśli chcesz zmienić wybór w jakimś z wcześniejszych kroków skorzystaj z “Wstecz” znajdującego się na samym dole lub kliknij w kartę wcześniejszego kroku. Nie wybieraj “Wstecz” ikoną/przyciskiem w samej przeglądarce internetowej, gdyż przerwie to proces rejestracji.
  3. Po zakończeniu procesu rejestracji otrzymasz od nas maila z pełną informacją o zaplanowanej wizycie.
  4. Przed wizytą zadzwonimy do Ciebie, w godzinach pracy Centrum Medycznego PRZYJAŹNI, aby potwierdzić termin wizyty. Dzwonimy zwykle z numeru telefonu: 71 737 17 66.
  5. Jeśli termin wizyty ulegnie zmianie, otrzymasz od nas dodatkowego maila z pełną informacją o nowym terminie.
  6. Około 12 godzin przed wizytą otrzymasz od nas maila z przypomnieniem o jej terminie.
  7. Jeśli nie widzisz maili od nas w swojej skrzynce pocztowej, to sprawdź także folder przeznaczony na spam.
  8. W każdym mailu umieszczone są linki pozwalające Pacjentowi zobaczyć listę własnych umówionych wizyt.
  9. Pacjent może również dzięki temu samodzielnie odwołać umówioną wizytę do 24 godzin przed jej terminem.
  10. Wkrótce będziemy także przesyłać wiadomości SMS potwierdzające i przypominające o wizycie.
  11. Wizytę można umówić ONLINE na termin wypadający nie wcześniej niż za 24 godziny i nie później niż za 30 dni. Jeśli chcesz umówić się np. jeszcze w dniu dzisiejszym, to najlepiej skorzystać z rejestracji TELEFONICZNEJ lub CZATU.
  12. Pamiętaj, że umawiamy także całkowicie indywidualne terminy wizyt. Jeśli terminy wizyt nie są dostępne lub żaden z nich nie jest dla Ciebie odpowiedni, wówczas skorzystaj z rejestracji TELEFONICZNEJ, CZATU lub ewentualnie FORMULARZA.

Umów wizytę

Zadzwoń i umów wizytę:
tel: 71 300 12 72
tel: 71 300 12 73

Rejestracja

Polub nas

Szanowni Państwo,

Mając na uwadzę dalszy rozwój epidemii koronawirusa w Polsce, zapraszamy Państwa do współredagowania z nami cyklu pt. „Coronavirus story: w życiu, sztuce i nauce.”

W cyklu tym będziemy chcieli zamieszczać informację związane z wirusem SARS-CoV-2. Państwa, zaś zachęcamy do pozostania w domach🏠, a w przypadku konieczności porady medycznej zapraszamy do kontaktu z nami. Będziemy starali się udzielić wskazówek jak i pomocy w kontakcie z naszymi lekarzami, nie tylko przez tele czy wideo-konsultację .👩‍💻

Więcej informacji i rejestracja pod nr tel.:

☎️71 300 12 72 oraz ☎️71 300 12 73

i na stronie internetowej

🌐 https://przyjazni.com.pl/aktualnosci/telekonsultacje-lekarzy-specjalistow/

🤓Informacje na temat koronawirusa.

Koronawirus jest wirusem RNA osłoniętym błoną tłuszczową. Należy do rodziny koronowirusów, występują one u zwierząt powodując różnego typu choroby w np. Układzie pokarmowym, nerwowym lub oddechowy. Wirusy mają zdolność do częstej mutacji i zakażania nowych gatunków. Te koronawirusy, które zakażają ludzi, wywołują objawy ze strony układu oddechowego, rzadko w innych układach i narządach. Obecny koronawirus SARS-CoV-2 jest wirusem, który odpowiada za obecną epidemię zakażeń, która miała miejsce w Chinach (Wuhan) w grudniu 2019 roku.

🤒Jakie objawy podaje Pacjent zakażony koronawirusem ?

Koronawirus SARS-Cov-2 powoduje u ludzi chorobę o nazwie COVID-19. Najbardziej częstymi objawami choroby jest duszność, problem z oddychaniem, kaszel, gorączka. Może też wystąpić uczucie bólu mięśni jak i zmęczenie.

👩‍⚕️Jak leczyć Koronawirusa?

Taką decyzję podejmuje lekarz, aktualnie leczenie jest tylko objawowe, co powinniśmy rozumieć jako leczenie samych objawów choroby lub ewentualnych powikłań bakteryjnych, np problemów z oddychaniem, gorączką. Warto jednak wspomnieć, że w literaturze naukowej znajdują się opisane przypadki wyleczenia pacjentów zakażonych koronawirusem dzięki zastosowaniu leków. Dokładnie 13 marca 2020 r. Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, wydał pozwolenie na dopuszczenie na rynek leku, który zawiera chlorochinę, jest stosowany jako leczenie wspomagające w zakażeniach koronawirusem typu beta, czyli SARS-CoV, MERS-CoV i SARS-CoV-2. Na ten moment należy zaznaczyć, że nie ma dostępnych danych skuteczności chlorochiny u chorych z COVID-19 poza Chińską Republiką Ludową.

💊Czy warto stosować antybiotyki?

Antybiotyki działają jedynie przeciwko bakteriom, a nie przeciwko wirusom. Koronawirus jest wirusem, dlatego antybiotyki nie mają tutaj zastosowania jako środek leczniczy. Hospitalizowane osoby oczywiście mogą dostać antybiotyki ale tylko wtedy, gdy wystąpi zakażenie bakteryjne.

⏰Ile dni trwa okres inkubacji?

Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) podaję, że okres zarażenia pacjenta, od początku wystąpienia objawów, w przypadku koronawirusa trwa od 1-14 dni. Przeważnie objawy (gorączka, duszności, problemy z układem oddechowym) występują około 5 dnia od zakażenia, na ten moment informacje mogą się zmieniać ze względu na ciągłe poznawanie wirusa. Jak już też wiemy u części zarażonych objawy mogą praktycznie nigdy nie wystąpić, ale to nie zmienia faktu, że są te osoby są nosicielami i mogą zarazić innych.

👍Proponowane obecnie działania profilaktyczne :

✅dbaj o swoją odporność;

✅często myj ręce wodą z mydłem, lub dezynfekuj je płynami z alkoholem o stężeniu minimum 60%;

✅unikaj dotykanie nosa, oczu i ust nie umytymi rękami;

✅nie podawaj dłoni na powitanie;

✅unikaj miejsc w których przebywa dużo osób;

✅zachowaj bezpieczną odległość rozmówcy minimum 1,5 metra;

✅stosuj zasady ochrony podczas kaszlu i kichania, zakryj usta i nos;

✅odżywiaj się zdrowo i nawadniaj organizm (posiłki muszą być bogate w warzywa i owoce, pij przynajmniej 2l wody dziennie);

✅odpowiednia ilość snu, około 7-8h;

✅dezynfekuj biurka, klamki, włączniki światła, stoły itp.

__________________________⠀⠀
👍 Centrum Medyczne Przyjaźni
🏨 Przychodnia we Wrocławiu⠀⠀
☎️ tel. 713001272, 713001273⠀⠀
🌐 https://przyjazni.com.pl/
... Czytaj więcejCzytaj mniej

Polub nas

Szanowni Państwo,
zapraszamy na telekonsultację ginekologiczne☎️🚺, które odbędą się 25.03 (środa).

W trakcie telekonsultacji☎️ zostanie Państwu udzielona konsultacja z zakresu ginekologii przez naszego specjalistę👩‍⚕️

Będzie również możliwość wystawienia w trakcie telekonsultacji:

✅E-RECEPTY
oraz
✅E-ZWOLNIENIA

jeśli wymaga tego stan kliniczny Pacjenta.

Serdecznie Zapraszamy👍

POSTARAMY SIĘ WSPÓLNIE ZNALEŹĆ ROZWIĄZANIE DLA PAŃSTWA OBECNYCH PROBLEMÓW MEDYCZNYCH.*👩‍⚕️👨‍⚕️

* bliższe informację pod nr tel.:
71 300 12 72 ☎️
oraz
71 300 12 73 ☎️
__________________________⠀⠀

👍 Centrum Medyczne Przyjaźni
🏨 Przychodnia we Wrocławiu⠀⠀
☎️ tel. 713001272, 713001273⠀⠀
🌐 https://przyjazni.com.pl/
... Czytaj więcejCzytaj mniej

Polub nas

Szanowni Państwo,
przypominamy o możliwości skorzystania z
TELEKONSULTACJI☎️ w naszej Przychodni🏨

W tygodniu od godziny 8-20.👍
W soboty od godziny 8-13.👍

Codziennie udzielamy porad z zakresu:

✅CHORÓB WEWNĘTRZNYCH (INTERNA),
✅PSYCHIATRII,
✅DIABETOLOGII
✅PEDIATRII,
✅NEFROLOGII (W TYM RÓWNIEŻ DZIECI)
✅DERMATOLOGII
✅UROLOGII DZIECIĘCEJ

Oczywiście podczas telekonsultacji Pacjent otrzymuje obok zaleceń lekarskich:

👩‍💻E-RECEPTĘ
oraz
👩‍💻E-ZWOLNIENIE,
jeśli wymaga tego stan kliniczny Chorego.🤧

* bliższe informację pod nr tel.:
71 300 12 72 ☎️
oraz
71 300 12 73 ☎️

Zapraszamy również do obejrzenia twórczości
muzyczno-lirycznej o koronawirusie 🎶🎶🎶
__________________________⠀⠀

👍 Centrum Medyczne Przyjaźni
🏨 Przychodnia we Wrocławiu⠀⠀
☎️ tel. 713001272, 713001273⠀⠀
🌐 https://przyjazni.com.pl/
... Czytaj więcejCzytaj mniej

Polub nas
Call Now Button